Alt Text!
Київська Академічна Майстерня Театрального Мистецтва
Alt Text!
м. Київ. вул. Ярославів Вал 14-б

БАРОЧНІ ТРІО-СОНАТИ

(піаніно, клавесин)

Резюме



Чому саме бароко?

«Бароко» - химерний, дивний, витончений, схильний до надмірності).

Це італійське слово стало вживатися в 17му толітті для позначення музичного стилю, якому нібито була властива любов до розкоші, надмірності та іншої «неправильності»).

Моє ставлення до цієї музики не має нічого спільного з традиційним розумінням цього слова. Я з дитинства сприймав музику високого бароко (Генделя, Вівальді, Баха ...), як дуже піднесену, духовну музику. Вона вразила моє серце своєю глибиною і витонченістю. Ніякої надмірності, неправильності, збоченості, я там не знаходив і не шукав.

Для мене вона була вершиною розвитку музики, в якій емоційність поєднується з інтелектуальністю найкращим чином. Всі ці складні поліфонічні конструкції дихають живим глибоким почуттям і сприймаються, як мова вищого космічного розуму. Якщо порівнювати аскетичні гімни ченців середньовіччя з кантатами чуттєвого бароко, то останні виглядають набагато більш духовними, як на мене.

- Ось і перша соната була написана до Різдва 1995 року і подарована моєму другові-композитору Данилу Перцову (що дуже смішно - йому свої сонати дівати нікуди)). Ця урочиста музика мені представлялася в органному звучанні. Прелюдія, фугато, імпровізаційний адажіо і фінал в поліфонічної двухчастной формі. Тут можна почути і церковний хорал, і біганину дітей на вулиці, і легке шурхотіння першого нічного снігу ..

- Друга соната була написана для ансамблю Кашалот-консорт в 1996р. Першу пасторальну частину я написав на клаптику паперу на кухні студгуртожитку без будь-якого інструмента, уявляючи собі звучання самого екзотичного кашалота - фагота. Другу-фаготистові вона сподобалася і ми грали цю частину, як дует з гітарою. Лірична частина була теж складена в гуртожитку, але вже на ф-но під враженням від бахівських прелюдій і самотності. Як тільки самотність мою було порушено, все невимовні чари цієї музики зникли))

- Третя соната була складена на основі моєї імпровізації в дуеті з другом-флейтистом в класі консерваторії, де ми репетирували сонати Генделя і Телемана, а потім вирішили їх переплюнути і відразу зіграли алегро). Потім я додав інші частини. Це найлегша, натхненна, іскриста соната. Ви навіть не помітите, як вона пролетить!

- Четверта соната - найновіша. Всі частини складені в цьому році. Замість ліричної частини звучить старовинний танець гавот, в основі якого лежать мотиви шостої пісні про Світлану (всього таких пісень майже 50)). У цій сонаті мій майже 40річний досвід занять музикою повинен зіграти свою роль і ця соната має вам сподобатися особливо)

- Остання соната в програмі складена на основі двох останніх частин з концерту для двох клавірів, які я написав ще в 15 років, будучи студентом першого курсу музучилища. Після прослуховування сонат Бетховена в фонотеці, я випадково знайшов вільний клас з ф-но і висловив свої враження на ньому. Те, що у мене вийшло, мене вразило, в голові зазвучало слово «безсмертя» і після того, як пролунав дзвінок на наступний урок (якоїсь там географії)) я абсолютно не зміг повернутися з небес натхнення на шкільну лаву. І замість конспекту записував на уроці свій безсмертний шедевр)

Купити квитки

У найближчий час вистав немає

Вартість квитка

150.00 грн.

Тривалість

70 хв.

Виконавці

Сцена

Основна (Салон)

Статус

Архівна

Наші партнери

Термінове оголошення:

Шановні глядачі! Повідомляємо, що вистава "Крюня" 30 і 31 березня та 21 квітня відміняється в зв'язку по стану здоров'я актора. Перепрошуємо за незручності!